رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جزئیات حادثه تیراندازی مقابل بیمارستان سوانح و سوختگی آیتالله طالقانی اهواز را تشریح کرد.به گزارش ایسنا، دکتر اسماعیل ایدنی در تشریح این حادثه گفت: حدود ساعت 10 تا 10:30 امروز (15 شهریورماه) یک زندانی که اعزامی از یک زندان بود، با یک آمبولانس به بیمارستان آیتالله طالقانی اهواز منتقل شد. زندانی روبهروی اورژانس بیمارستان از آمبولانس پیاده و با ویلچر به سمت بیمارستان برده میشود.وی افزود: قبل از ورود زندانی به بیمارستان در پیادهرو و پس از این که عرض خیابان را طی میکنند، یک خودرو سواری که حامل چند فرد مسلح نقابدار بودند، به محل نزدیک شده و این افراد پیاده شده و نگهبان همراه زندانی را تهدید میکنند.ایدنی ادامه داد: یکی از این افراد مسلح به سمت بیمارستان ظاهرا تیراندازی هوایی میکند و یک نفر دیگر از این افراد مسلح نیز زندانی را فراری میدهد و همگی متواری شده و محل را ترک میکنند.وی گفت: در اثر تیراندازی به سمت داخل اورژانس بیمارستان، تیر به ساق پای یک همکار پزشک اصابت کرد.بنابر اعلام وبدا، رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: این
افراد به بیمارستان وارد نشدند و تیراندازی در خارج از بیمارستان انجام شد که در پی آن تیر به داخل اورژانس وارد شده و به پزشک که در اورژانس بوده اصابت کرده است.وی گفت: حال عمومی این پزشک در حال حاضر خوب است و افراد مسلح نیز بلافاصله پس از فراری دادن متهم، صحنه را ترک کردند.
+ نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم شهریور ۱۳۹۶ساعت 22:57  توسط مجيدحسين زاده
|
طبيعت و کوه فدک...
ما را در سایت طبيعت و کوه فدک دنبال میکنید
برچسب: تیراندازی,بیمارستانی, نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: شنبه 15 مهر 1396 ساعت: 11:32